دریا .....
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, توسط aida . tiyam |

گفتم خدایا سوالی دارم گفت: بپرس پرسیدم چرا وقتی شادم همه بامن میخندند ولی وقتی ناراحتم کسی بامن نمیگرید؟ جواب داد: شادی را برای جمع کردن دوست افریده ام ولی غم را برای انتخاب بهترین دوست



نظرات شما عزیزان:

سالار
ساعت0:44---17 تير 1392
veeeeeeeeeeeeery nice

hadiazizi
ساعت14:18---13 تير 1392
سلام...
ممنون که سر زدی...ونظر دادی....
من تور و با اسم دریا لینکت میکنم...تو هم من رو با اسم تفریحی.سرگرمی.عجایب ..
راستی بازم بیا هااا منتظرم...


Mahsa
ساعت15:39---8 تير 1392
بعدازگرفتن دستهایت،تمام دنیا را لمس خواهم کرد




تاعشق به همه جاسرایت کند


محمد69
ساعت11:44---7 تير 1392
گرمی سلامم آتش خاطره هاست.... پذیرایش باش گر چه میان ما فاصله هاست
منتظر حضور پر مهرت هستم


ehsan
ساعت13:55---2 تير 1392
عالی بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.